Digital Transformation Office
Creative Office|England
Software Office|Moscow
Digital Media Office|Silicon Valley
MÜŞTERİ PANELİ
Projem ne durumda?

Giriş Yap

Başarılı bir insan olmak için çalışmayın ! Aksine önemli bir insan olmak için çalışın.
Albert Einstein

Dijital Medya Planlama

Dijital Medya Hizmetleri

Geleneksel medyaya ek olarak, diğer tüm medya kanalları dijital medya planlamasının hedefleridir. Dijital medya planlarıyla yapılan tüm işler, entegre medya planlarını ve pazarlama stratejilerini içerir. Günümüzde dijital dünyaya girmek, bilinen ile bilinmeyen arasındaki kesin sınırı belirler.

mta-ozel-desens1

Görsel Reklamlar

Görüntülü reklamlar (afişler) olarak da bilinen uygulamaları kapsar. Bir web sitesinde veya blogda kullanıcıların önünde bir slogan alanı şeklinde görünür. Reklam, pazarlama ve farkındalık için tasarlanmış bir kampanyanın ayrılmaz bir parçasıdır.

Dijital medya planlamasında görüntülü reklamcılığın avantajları;

  • Marka bilinirliğini artırın ve satışları artırın.
  • Doğru kanalı seçmek iyi bir getiri sağlayabilir.
  • Satışları artırmak için görsel ve satış odaklı gösterim türlerini kullanabilirsiniz.
  • Doğru görüntülü reklamları seçerseniz, iyi bir getiri elde edebilirsiniz.
  • Farklı kitlelere iyi bir sunum sunmak için farklı görüntülü reklamlar kullanabilirsiniz.
mta-ozel-desens1

Satış ve Öncül Odaklı Reklamlar

Dijital ortamın hedef kitleyi çekmede sağladığı avantajların yanı sıra bu alanda da bazı zorluklar yaşanmaktadır. Reklamcılar, özellikle bu zengin ve bilgilendirici ortamda uygun hedef kitleleri çekmekte de sorun yaşıyor. Şu anda çözüm önerisinde performans reklamcılığı ele alınmaktadır. Performans reklamcılığı, başarılı sonuçlara ulaşmaya yardımcı olur, böylece dijital reklamcılıkta hedef kitlelere ulaşma, ürün ve hizmetleri tanıtma ve marka bilinirliği oluşturma engellerini aşar. Satış ve müşteri bilgilerini toplayan kampanyalarda performans pazarlamasında öne çıkabilirsiniz.

mta-ozel-desens1

Video Reklamlar

Çevrimiçi bir platformda veya doğrudan bir video paylaşım sitesinde yayınlanan bir reklam türüdür. Bunlar, videonun ortasında belirli bir anda video akışında oynatılan reklamlardır. Video reklamcılığı, günümüzün dijital medya planlamasının önemli bir parçasıdır. Çevrimiçi video reklamcılığı yoluyla TV içeriğine hedefli, ölçülebilir ve yaratıcı erişim sağlıyoruz. Çevrimiçi video reklamcılığı, dünyanın en hızlı büyüyen dijital reklam biçimlerinden biridir. Video reklamcılığı, kullanıcılara çeşitli faydalar da sağlayabilir. Kullanıcılar yaratıcı ve bilgilendirici içeriğe sahip çevrimiçi videoları tercih ediyor.

Bu, insanlara ürünleri ve markaları daha iyi anlama fırsatı veren bir içeriktir. Bu aynı zamanda, kullanıcılara önemli hizmetler (satış hedeflerinin yanı sıra) sağlayarak, video reklamcılığının kullanıcılara yararlı ve faydalı içerik sağladığını ve böylece tüketiciler ve markalar arasında bağlantı kurulmasını desteklediğini de göstermektedir.

mta-ozel-desens1

Native Content / Advertorial Reklam Stratejisi

Site tasarımına, içeriğine ve kullanım alışkanlıklarına uygun doğal reklamlarla okuyucuları rahatsız etmeden marka sadakatini artıracağız. Yerel reklamcılık, pazarlama endüstrisinde yükselen bir trend. İngilizce “yerel reklamcılık” teriminden gelir.

Yerel reklamcılıkta marka bilgileri farklı medyadaki videolara, reklamlara veya makalelere yerleştirilir. Bu reklamların viral olma potansiyeli yüksektir (özellikle çevrimiçi kanallarda) ve tüketicilerin, ilgilerini çeken içeriği tüketirken doğal olarak markalarla tanışıp onlarla etkileşime girmesine olanak tanır.

mta-ozel-desens1

Programatik Reklam Stratejisi

Davranışsal segmentasyon yoluyla, kullanıcıları hedefli ve güvenli bir şekilde çekmenizi sağlıyoruz. Programatik dijital reklamcılık teknolojisinin son noktası; kullanıcıların davranışlarını analiz etmelerini ve buna göre kısıtlayarak reklam görüntülemelerini sağlayan bir reklamcılık teknolojisidir. Programatik satın alma, reklamverenlere, halihazırda alınan çerezler sayesinde, hedef kitlelere milisaniyenin% 45’i içinde ilgili reklamları gösterme fırsatı verir.

Reklamverenin önceden belirlenmiş kriterleri davranışsal olabilir veya demografik göstergelere dayalı olabilir. Bu nedenle, programatik reklamcılığın medya planlamasına eklenmesi, dönüşümleri artıran faktörlerden biri haline geldi.

mta-ozel-desens1

Mobil Reklam Strateji ve Yönergesi

Markanızla en alakalı kullanıcıları, konum, cihaz, yaş ve ilgi alanı gibi mobil medyadan (en hızlı büyüyen medya) birçok veriyi bularak buluruz.

Mobil reklamcılık için kullanılır; promosyonun doğru zamanda doğru kişilere ulaştırılmasını sağlamak için.

Projeniz mi var ?

Hemen benimle iletişime geçebilirsiniz.

Daha iyi bir deneyim için çerezleri kullanıyoruz.