Digital Transformation Office
Creative Office|England
Software Office|Moscow
Digital Media Office|Silicon Valley
MÜŞTERİ PANELİ
Projem ne durumda?

Giriş Yap

Başarılı bir insan olmak için çalışmayın ! Aksine önemli bir insan olmak için çalışın.
Albert Einstein

Web Sitesi Nedir , Ne İşe Yarar ?

Web sitesi, internetteki yaratıcı sayfaların planlama ve uygulama sürecinin bir göstergesidir.


Ürünlerin, hizmetlerin, fikirlerin, fiyatlandırmanın, tanıtımın ve dağıtımın geliştirilmesi, bireylerin veya şirketlerin hedeflerine ulaşmasını sağlayan iletişim ihtiyaçlarını karşılayacaktır.

Peki internetin ve www’nin rolü nedir?

Ağ Bu, birbirine bağlı İnternet üzerinde çalışabilen bir servis ağıdır ve “www” ile başlayan web sitesi adreslerindeki sayfaları görüntüleyebilirsiniz. WWW, ↔ anlamına gelir ve World Wide Web olarak adlandırılır.

→ Teknik olarak konuşursak, World Wide Web küresel bir ağ olarak tanımlanır.

→ Bir bilgisayar terimi olarak, World Wide Web bir İnternet sunucu ağı olarak tanımlanır.

Web sitesi türü nedir?

Web sitesi tasarımı, yazılımı ve programlamasına göre web sitesi iki ana kategoriye ayrılabilir: statik ve dinamik. Bu iki ana grupta yer alan site türleri, ilgili sitelerin içeriğine göre değerlendirilir.

Şirket web sitesi: Şirket ürün / hizmet tanıtım web sitesi.

E-ticaret siteleri: B2B, B2C, C2C satış siteleri.

Rezervasyon yeri: oteller, restoranlar ve diğer web siteleri.

Kişisel web sitesi: personel tanıtım ve özgeçmiş web sitesi.

İlan / emlak siteleri: konut, araba, iş arama ve arama siteleri.

Haber sitesi: Gerçek zamanlı, günlük ve güncel olayları sunan bir site.

Portal web sitesi: turizm ve sağlık gibi belirli amaçlara sahip işlevsel web siteleri.

Mobil web sitesi: Mobil kullanıcılar için özel olarak hazırlanmış web siteleri ve uygulamalar.

Web sitesi ne yapıyor?

Web sitemiz; müşterileri segmentlere ve pazar segmentlerine ayıran ve şirketinize müşterileri nasıl çekeceğiniz ve onlarla kalıcı ilişkiler kurabileceğiniz hakkında bilgi veren stratejik bir İnternet platformudur.

Bu nedenle, bir web sitesi kavramı, size veya işinize müşteri kavramını yerleştiren ve müşteri merkezli bir kültürü benimsemenizi sağlayan bir İnternet stratejisidir. Küresel şirketler ile müşteriler arasındaki ilişkiyi düzenleyebilen ve müşteri ilişkileri yönetimini bilim haline getirebilen bir pazarlama aracıdır. Web sitesi, tüm faaliyetleri, ürünleri ve hizmetleri gerektiği gibi hedef kitleye iletmemizi sağlar; doğru ve güncel bilgi kaynağıdır; zaman, itibar ve müşteri kazanmamıza yardımcı olabilir.

  • Web hizmetleri, şirketlerin veya markaların ihtiyaçlarını karşılayacak şekilde tasarlanmıştır.
  • Web sayfaları ürünler, hizmetler ve fikirlerle ilgilidir.
  • Web tasarımı doğru hedef kitleyi çekmelidir.
  • Web sitesi kavramı, sürekli değişen rekabet ortamında gerçekleştirilmektedir.
  • Web sitesi tasarımı, kurumsal imajınızın bir aynasıdır.

Web sitesinin faydaları nelerdir?

Müşteri tanımlamanın faydaları

Geleneksel olarak, demografik bilgilere dayalıdır, ancak müşterilerinizi İnternette tam olarak tanımlamak için site analizi yapmak için Google Analytics platformu tarafından sağlanan hizmetleri kullanabilirsiniz. Web sitenize Google Analytics kodu veya web sitesi izleme kimliği eklemeniz yeterlidir, web sitesini bu platforma kaydederek alabilirsiniz. Müşterinin yaşı, cinsiyeti, mesleği, geliri ve ilgi alanları gibi değişkenleri tanımlayabilirsiniz.

Tanımlanan müşteriler arasında ayrım yapabilirsiniz

Müşterilerin farklılaşması, onların işletmeniz için farklı değerlerinden ve farklı ihtiyaçlarından kaynaklanır. Sıralamaya en değerli müşterilerden başlayarak, en değerli pazar segmentlerine odaklanabilirsiniz. Bu nedenle, web sitenizde müşteri değeri ve ihtiyaçlarına odaklanan iş uygulamaları sunmak zor değildir.

Müşterilerle etkileşim kurabilirsiniz

İlk adım, tüketicilerin web sitesinde kalite güvencesini sergilemek ve kanıtlamak için ihtiyaç duyduğu ürün ve hizmetleri sağlamaktır. Web sitesinde satış sonrası hizmet en önemli konudur. Şirketler için, makul bir maliyetle maksimum verimliliği elde etme zorunluluğu kaçınılmazdır.

Türkiye’de web siteleri neden bu kadar popüler?

Web tasarımı Türkiye’de çok ilginç ve web sitesi endüstrisinin doygunluğunun bazı kilit noktalarından bahsetmemiz gerekiyor.

  • İş dünyasında rekabetin giderek öne çıkması, web sitesini daha da öne çıkarmaktadır.
  • 2000’li yıllarda müşteri ilişkileri yönetimi uygulamaları şirketin verimlilik sürecinde olgunlaştı. Bu otomatik yapının dışa dönük yönüne (yani web tasarımına) olan talep artmıştır.
  • Ürünün piyasadaki hizmet ömrü kısaltılmış ve yenilikçi ürünlerin ilk olarak sunduğu avantajlar azaltılmıştır. Müşteri tercihleri ​​arttıkça üreticiler arasındaki rekabet yoğunlaşır.
  • İletişim teknolojisi (özellikle İnternet) müşterilerin seçim alışkanlıklarını değiştirmiş ve bağlılıklarını azaltmıştır.

Değişimin sürekli olduğunu bildiğiniz sürece, sitede her gün yeni fırsatlar görmelisiniz. Web sitenizde bilgiye dayalı araştırma yaparak karlılığı artırmak için yeni adımlar atmalısınız. Şirketimizin Türkiye’deki küresel sıralamasına göre, rakip sitelerin gerisinde kalıyoruz, bu nedenle bu yeni adımları atmak önemlidir.

Daha iyi bir deneyim için çerezleri kullanıyoruz.